Ne vedem la Zilele Biz
Pentru 3 zile voi fi în București și voi scrie pe blog de la Zilele Biz.
Pentru început vă recomand câteva informații pentru familiarizare.
***
Zilele Biz este cel mai mare eveniment de afaceri din România, la care participă sute de manageri și antreprenori pe parcursul a cinci zile. Zilele Biz reprezintă un eveniment unic de învățare si networking, care explică trendurile în cinci domenii cheie de business: Antreprenoriat, Inovație, Management, CSR și Media&Marketing. În acest an, Zilele Biz vor avea loc între 12-16 noiembrie, la Hotel Howard Johnson București. Evenimentul este organizat de către revista Biz.
Pentru început vă recomand câteva informații pentru familiarizare.
Între 12 și 16 noiembrie are loc cea de-a 11-a ediție a
conferinței de afaceri Zilele
Biz.
Pe parcursul acestei săptămâni se vor prezenta patru rapoarte speciale, rezultate a patru studii de piață comandate de Biz și realizate exclusiv pentru acest eveniment.
Pe parcursul acestei săptămâni se vor prezenta patru rapoarte speciale, rezultate a patru studii de piață comandate de Biz și realizate exclusiv pentru acest eveniment.
Primul raport special este lansat la Ziua de Antreprenoriat (12 noiembrie), prima zi a evenimentului.
Studiul analizează PROVOCĂRILE
ANTREPRENORILOR ROMÂNI, prezentând atât blocajele cât și scenariile și
soluțiile personale și instituționale pentru deblocare. Este realizat de Unlock
Market Research și prezentat de Adina Vlad în prima sesiune de conferință a
zilei. Aici este programul
complet al Zilei de Antreprenoriat.
Cel de-al doilea raport se numește INNOVATION TRUE VALUE:
WHO IS AFRAID OF IT? și este realizat de
ISRA Center. Prezentat în cadrul Zilei
Inovației (13 noiembrie), studiul descoperă și arată cum pot fi
capitalizate noile surse ale inovației: consumatorii. Consumatorii fideli
cunosc cel mai bine marca iar utilizarea frecventă îi face să cunoască chiar și
cele mai ascunse puncte nevralgice ale acesteia. Studiul arată cine sunt acești
consumatori și cum brandurile îi pot targeta și implica în procesul de
co-creație. Aici este
programul complet al Zilei de Inovație.
Ziua
de Media si Marketing (16 noiembrie) lansează două studii
exclusive. Raportul Unlock Market Research analizează CE-ȘI DORESC ROMÂNII ÎN
2012 prin răspunsuri la unele dintre cele mai intense trăiri care ne definesc
ca națiune: ce caută românii, pe cine aplaudă, pe cine ascultă, la ce
reacționează? Studiul este completat de prezența pe scenă a lui Mircea
Cărtărescu și a lui Vintilă Mihailescu, doua personalități marcante care vor
discuta valorile și motivațiile noastre de astăzi.
Cel de-al patrulea studiu al Zilelor Biz abordează
TIPOLOGIILE RECLAMELOR. Este realizat de către Ipsos și va identifica
principalele tipologii de reclame și modul în care acestea ating latura
emoțională a consumatorilor. Care sunt pârghiile emoționale și cum pot fi
dezvoltate reclame eficiente în funcție de segmentul țintă. Aici este programul complet al
Zilei de Media&Marketing.
Pentru detalii și înscrieri, va rugăm contactați-ne la email
gabriela.matei@revistabiz.ro,
telefon: 0371.32.32.32.
***
Zilele Biz este cel mai mare eveniment de afaceri din România, la care participă sute de manageri și antreprenori pe parcursul a cinci zile. Zilele Biz reprezintă un eveniment unic de învățare si networking, care explică trendurile în cinci domenii cheie de business: Antreprenoriat, Inovație, Management, CSR și Media&Marketing. În acest an, Zilele Biz vor avea loc între 12-16 noiembrie, la Hotel Howard Johnson București. Evenimentul este organizat de către revista Biz.
Program: Antreprenoriat
I Inovație
I Management
I CSR
I Media&Marketing
Oferte speciale și pachete de înregistrare.
Oferte speciale și pachete de înregistrare.
Motive să
participi la eveniment.
***
Despre Biz
Biz este o revista de afaceri
avangardista care ofera proiecte jurnalistice creative, continut viu si
abordari unice asupra mediului de business local si international.
Lansata in anul 2000, Biz a fost prima
revista de afaceri din Romania, impunandu-se prin premiere in print, evenimente
de business, proiecte speciale si cautand mereu sa abordeze mediul de afaceri
dintr-o perspectiva inedita si interesanta pentru cititori.
Cu o aparitie bilunara, are ca
public-tinta manageri cu varste intre 25 si 45 de ani. Tirajul revistei este de
10.000 de exemplare pe numar, auditate de BRAT, dintre care 6.200 sunt
abonamente. Se distribuie in zonele urbane din tara.
Incepand din 2009, revista Biz este
condusa de Marta Usurelu, redactor-sef si actionar majoritar.
www.revistabiz.ro
P.S. : în măsura posibilităților voi scrie și pentru blogul Rotaract TEAM, probabil din perspective diferite de cele ce le voi prezenta pe blogul meu personal.
Comentarii
Trimiteți un comentariu
hai sa comentam cu tupeu :)) - toti au dreptul sa-si expuna parerile si opiniile ! Feel Free!
join my facebook :D