Emoji fericit cu share and play de la Wu Xing

De când am început să mă intersectez cu poveștile de viață ale lui Jack Ma am fost convins că potențialul chinez este unul vast și nebănuit de inovativ.

Azi îmi e dat să vad o strategie de marketing genială pentru mâncare chinezească realizată de restaurantele Wu Xing din București, restaurante care au primit in 2015 premiul 3 pentru cea mai bună companie de delivery(livrare la domiciliu) iar încă din 2013 este declarată că Wu Xing este brandul nr. 1 de mâncare chinezească în București, cu peste 10 milioane de porții vândute. Incredibil!

Oamenii ăștia ua 4 restaurante în București și promit că abia aștept să ajung prin zonă să mă întâlnesc cu prietenii și să stăm la o poveste totodată să îi provoc la unul din cele 4 jocuri creative propuse de campania Share and Play. Pun pariu ca nici voi nu știți câte se pot face din cutiile de mâncare chinezească, bețișoarele sau sarea și piperul din pachet. Dar totul depinde de numărul de cutii și bețișoare pe care le avem. Pentru că cele mai faine combinații se pot face când sunt cu cât mai multe cutii.


Dar și pentru asta s-a găsit soluția. Comandă în grup de mâncare chinezească. Nu doar că te poți distra pe cinste dar sunt puse la bătaie și câteva premii geniale.

Haideți și voi la joc. Cutiilor Wu Xing le poți da share și când sunt pline și când sunt goale. Ori de câte ori au chef de mâncare chinezească, jocuri distractive și premii, alege share and play de la Wu Xing!

Acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog2017 și dacă Wu Xing se face franciză promit să o aduc și la Baia Mare

Am mai scris si au fost apreciate: