Sunetul de calitate vinde
În acest weekend am avut ocazia să particip la Geneva la un eveniment elegant și de amploare, o conferință la sediul Națiunilor Unite.
Ca niște gazde ce se respectă, pe lângă dezbateri și ateliere de lucru, protocol și networking de calitate, programul cuprindea și un moment artistic, un concert în toată regula, tocmai în sala ce găzduiește adunarea generală ONU.
Ideea la care vreau să ajung este un gând care nu mi-a dat pace în timpul concertului. Ochestra Națiunilor Untie din Geneva cânta extraordinar de frumos, sunetul era perfect și eram dus de val când am început să văd bucuria cu care toți instrumentiștii și dirijorul primea aplauzele unui public ce număra peste 1200 de persoane. Dar bătăile acelea din palme nu erau melodioase, erau chiar haotice aș putea spune iar gândul că niște muzicieni așa de talentați, care oferă o muzică de calitate așteaptă cu nerăbdare momentul de final pentru a asculta acel zgomot al sălii nu-mi mai dădea pace.
Cum s-au creat cele 2 tabere? Una care care tânjește după muzica celeilalte și invers. Încă îmi pare ireal, incredibil.
Tot așa se întâmplă oare și între client și vânzător? Fiecare își spune povestea pentru a primi replica celuilalt?
Oare este mai romantică și onestă relația dintre orchestră și public sau public și orchestră decât cea dintre client și vânzător și invers?
Să rămânem la muzică și să întrăm într-un magazin cu opțiuni nelimitate de sisteme audio. Să alegem cel mai luxos magazin sau unul cu design deosebit. Să alegem unul online sau unul specializat în echipamente cu tehnologie fină și de ultimă generație. Care este relația dintre client și vânzător? Eu cred că ar trebui relația creată între vănzător și tot ceea ce îl înconjoară. Poate fi numit clinet doar cel care a ajuns deja cu mâna la portofel și e pregătit să cumpere un anumit produs dar asta nu înseamnă că doar aceluia îi acordăm atenția noastră. Poate aici fac cei mai mulți vânzători greșeala: aplauzele pe care le așteaptă sunt banii de la client, momentul în care acesta alege un produs. Dar aplauzele adevărate pe care le-ar putea savura un vânzător sunt acelea din momentul în care o persoană oarecare se transformă în client.
Să luăm exemplul Edifier care a crescut de la o companie mică, axată doar pe piața din China, până la o organizație internațională importantă, prezentă acum și în România dar cu operațiuni de anvergură în America de Nord, America de Sud, Europa, Orientul Mijlociu și Regiunile Asia-Pacific, ce deține propriul departament de cercetare și dezvoltare, produsele lor fiind realizate în totalitate în cadrul firmei.
Brandul EDIFIER este definit de trei concepte: pasiunea pentru sunet, pasiunea pentru design și pasiunea pentru calitate. EDIFIER își propune să devină un lider recunoscut la nivel internațional în furnizarea de soluții audio premium și să ofere cea mai bună experiență audio posibilă.
Nu am cum să nu remarc sistemul de boxe S2000Pro, conceput pentru înregistrarea și mixarea la domiciliu. Îmi place și modul de promovare, marketing. Modul în care e scos în evidență designul elegant și luxos dar și faptul că din punct de vedere tehnic ar putea fi considera un mini-roboțel.
Finisajul complet din lemn incorporează tehnologia de ultimă generație într-un design clasic. Imposibil să nu fie remarcat chiar și de către necunoscători ai capacităților și tehnologiilor de care beneficiază acest sistem audio premium.
Pentru maximum de claritate, difuzoarele sistemului S2000Pro oferă, împreună, o putere de 130 watt, folosind un bass de 5.5” cu diafragma din aluminiu și un set de înalte de ultimă tehnologie (planar magnetic), pentru o experiență acustică excelentă.
Aceste boxe au multiple conexiuni, incluzând următoarele intrări: optic, coaxial, aux, balance și Bluetooth. Sistemul este proiectat cu componente de calitate superioară și o construcție robustă, pentru o performanță completă. Sistemul are 4 presetări (EQ): vocal, monitor, clasic și dinamic.
Nu știu dacă acestea sunt prea multe detalii tehnice dar numai și imaginea alăturată te duce cu gândul la echipamente de domeniul SF.
Cred că un vânzător bun știe să își aleagă clienții iar la acest nivel toți cei care îți trec pragul sunt extrem de bine informați și de multe ori doar un zâmbet ar putea face diferența între o decizie de a cumpăra sau a continua căutările.
Este al doilea articol pe care îl scriu în concursul SuperBlog2017 despre Edifier și pot spune că m-au cucerit prin toate produsele pe care le-am analizat până acum.
Ca niște gazde ce se respectă, pe lângă dezbateri și ateliere de lucru, protocol și networking de calitate, programul cuprindea și un moment artistic, un concert în toată regula, tocmai în sala ce găzduiește adunarea generală ONU.
Ideea la care vreau să ajung este un gând care nu mi-a dat pace în timpul concertului. Ochestra Națiunilor Untie din Geneva cânta extraordinar de frumos, sunetul era perfect și eram dus de val când am început să văd bucuria cu care toți instrumentiștii și dirijorul primea aplauzele unui public ce număra peste 1200 de persoane. Dar bătăile acelea din palme nu erau melodioase, erau chiar haotice aș putea spune iar gândul că niște muzicieni așa de talentați, care oferă o muzică de calitate așteaptă cu nerăbdare momentul de final pentru a asculta acel zgomot al sălii nu-mi mai dădea pace.
Cum s-au creat cele 2 tabere? Una care care tânjește după muzica celeilalte și invers. Încă îmi pare ireal, incredibil.
Tot așa se întâmplă oare și între client și vânzător? Fiecare își spune povestea pentru a primi replica celuilalt?
Oare este mai romantică și onestă relația dintre orchestră și public sau public și orchestră decât cea dintre client și vânzător și invers?
Să rămânem la muzică și să întrăm într-un magazin cu opțiuni nelimitate de sisteme audio. Să alegem cel mai luxos magazin sau unul cu design deosebit. Să alegem unul online sau unul specializat în echipamente cu tehnologie fină și de ultimă generație. Care este relația dintre client și vânzător? Eu cred că ar trebui relația creată între vănzător și tot ceea ce îl înconjoară. Poate fi numit clinet doar cel care a ajuns deja cu mâna la portofel și e pregătit să cumpere un anumit produs dar asta nu înseamnă că doar aceluia îi acordăm atenția noastră. Poate aici fac cei mai mulți vânzători greșeala: aplauzele pe care le așteaptă sunt banii de la client, momentul în care acesta alege un produs. Dar aplauzele adevărate pe care le-ar putea savura un vânzător sunt acelea din momentul în care o persoană oarecare se transformă în client.
Să luăm exemplul Edifier care a crescut de la o companie mică, axată doar pe piața din China, până la o organizație internațională importantă, prezentă acum și în România dar cu operațiuni de anvergură în America de Nord, America de Sud, Europa, Orientul Mijlociu și Regiunile Asia-Pacific, ce deține propriul departament de cercetare și dezvoltare, produsele lor fiind realizate în totalitate în cadrul firmei.

Nu am cum să nu remarc sistemul de boxe S2000Pro, conceput pentru înregistrarea și mixarea la domiciliu. Îmi place și modul de promovare, marketing. Modul în care e scos în evidență designul elegant și luxos dar și faptul că din punct de vedere tehnic ar putea fi considera un mini-roboțel.
Finisajul complet din lemn incorporează tehnologia de ultimă generație într-un design clasic. Imposibil să nu fie remarcat chiar și de către necunoscători ai capacităților și tehnologiilor de care beneficiază acest sistem audio premium.
Pentru maximum de claritate, difuzoarele sistemului S2000Pro oferă, împreună, o putere de 130 watt, folosind un bass de 5.5” cu diafragma din aluminiu și un set de înalte de ultimă tehnologie (planar magnetic), pentru o experiență acustică excelentă.
Aceste boxe au multiple conexiuni, incluzând următoarele intrări: optic, coaxial, aux, balance și Bluetooth. Sistemul este proiectat cu componente de calitate superioară și o construcție robustă, pentru o performanță completă. Sistemul are 4 presetări (EQ): vocal, monitor, clasic și dinamic.
Nu știu dacă acestea sunt prea multe detalii tehnice dar numai și imaginea alăturată te duce cu gândul la echipamente de domeniul SF.
Cred că un vânzător bun știe să își aleagă clienții iar la acest nivel toți cei care îți trec pragul sunt extrem de bine informați și de multe ori doar un zâmbet ar putea face diferența între o decizie de a cumpăra sau a continua căutările.
Este al doilea articol pe care îl scriu în concursul SuperBlog2017 despre Edifier și pot spune că m-au cucerit prin toate produsele pe care le-am analizat până acum.
Comentarii
Trimiteți un comentariu
hai sa comentam cu tupeu :)) - toti au dreptul sa-si expuna parerile si opiniile ! Feel Free!
join my facebook :D